Miért és hogyan kezdtem el fotózni?

by - június 21, 2017

📷Miért kezdtem el fotózni, és hogyan? 💭


  Instagramon sok kérdést kapok azzal kapcsolatban, hogy miért is kezdtem el fotózni, illetve hogy hogyan jutottam el idáig. Nos, ez igazából egy nagyon hosszú folyamat. 
  2015 elején csatlakoztam az Instagram „közösségéhez”, mint magánember. Akkor még semmiféle fotózó ambícióim nem voltak. Majd amikor elkezdtem több bloggert illetve fotóst bekövetni, egyre jobban érdekelt, hogy hogyan is lehet ilyen fajta képeket készíteni. Szerintem sokan közülünk tapasztalta már azt az érzést, amikor meglát egy képet, nézi, majd felmerül benne a kérdés: ezt mégis hogy csinálta? Vagy: de jó, vajon ilyet én is tudnék? Mégis végül továbbgörgeti a képeket mondván: ez valami speciális.
 Én is így voltam ezzel. Egészen addig, amíg nem találtam rá olyan fantasztikus inspiráló oldalakra, mint például a We heart It vagy a Pinterest! Tele jobbnál jobb képekkel.

  Így végül én is megpróbálkoztam a fotózással, de valahogy sosem voltam elégedett a kapott eredménnyel. Valami miatt nem volt jó, valami hiányzott. Ezt a hiányt van, hogy a mai napig érzékelem. Később mégis feltöltöttem az első képeimet. Kezdetben, az én oldalam sem rendelkezett 100 követőnél többel. Ennek alapján a nézettség sem volt a ranglista tetején. 😄
De nem adtam fel, mert éreztem azt, hogy ez egy Nekem való hobbi.

 🕑 Ahogy telt az idő és egyre több tartalommal töltöttem meg az oldalam, az elérte az 1000 követőt.
Emlékszem, valami fantasztikus érzés volt, amikor a mutató átugrott erre a számra! Minden egyes újabb követő, kedves kommentek és az a sok üzenet, amit tőletek kaptam inspirált, hogy folytassam a fotózást, és lépésről lépésre jobban kiigazodjak benne!

  A második nagyobb mérföldkő a 10 000 követő elérése volt. Bevallom, sokszor hittem azt, hogy ez a szám nem fog elérkezni. Hiszen volt, van és valószínűleg lesz is olyan, hogy az a bizonyos szám nem csak felfelé megy.
  Mindezek ellenére a 10k elérkezett 2016 szeptember vége felé. Az út idáig rögös volt, de szerintem nem járhatatlan, ezt bárki tudja bizonyítani. Csupán kitartás kell hozzá ,valamint csöppnyi akarat! Úgy vélem, mint mindenhez, ehhez is a legjobb eszköz az inspiráció. Ha látod, hogy másoknak sikerül, automatikusan késztetést érzel arra, hogy te is belevágj és véghez vidd azt, amit elterveztél.

  Ma pedig már közel 34 ezren nézitek a posztjaimat, ami számomra még mindig hihetetlen! Ezúton is köszönöm szépen nektek!

  Összegezve: Egy dolgot biztosan megtanultam! Az, hogy hány like van a képeiden, nem irányadó.  Az sok mindentől függ.  A lényeg, hogy hányan látják azt a bejegyzést, vagyis, hogy hány embert érdekelnek a posztjaid. Nyilván nem tetszhet mindenkinek, minden. Nekem külön öröm ha a like szám is magas, hiszen ez azt jelenti, hogy nem csak érdekel titeket, hogy miket osztok meg, hanem, hogy tetszik is. 

  Én mindenkinek azt tanácsolom, hogy akinek kedve van hozzá, az vágjon bele és próbálja ki! Lehet hogy többszöri nekifutásra lesz sikerélménye, az is elképzelhető , hogy feladja. De ha egyszer elhatároztad, legalább tedd próbára magad! 

  Végezetül, hoztam néhány képet, inspirálódjatok!📁📂

Hamarosan jelentkezem, addig is várom visszajelzéseiteket.
 xoxo, 💗
 Edina








You May Also Like

2 megjegyzés

  1. egyszerűen már nem tudok mást mondani erre a blogra hogy engem annyira inspirál és erővel tölt fel...imádom és remélem sose hagyod abba...

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen!😍 Ennek nagyon örülök!

    VálaszTörlés