Hello November

by - november 04, 2017


Sziasztok!😊

✎Még Szeptember elején hoztam nektek DIY tippeket. Akkor az őszt köszöntöttük vele, most pedig jóformán őt zárjuk a mostanival. Ugyanis elérkezett a November, az utolsó őszi hónap. Abban bejegyzésemben (Ide kattints) már írtam a Bullet Journal határidőnaplóról. Amikor azt a bejegyzést készítettem volt egy olyan gondolatom,hogy csinálok egy olyan sorozatot, amelyben minden hónap elején megmutatom az adott időintervallumra megalkotott naplót. Ez jó ötletnek is tűnt, de valahogy feledésbe merült. Most viszont, eszembe jutott, hogy megörökítsem a még "érintetlen" oldalakat. Igyekszem mindig valami változást belevinni, minden héten újítani. Remélem, egy kis inspirációt nyújtván ezzel a poszttal, ti is nekikezdtek a saját noteszetek elkészítéséhez. Vagy, ha már rendelkeztek vele, egy kis ötlet merítésként szolgálhat majd. Nem ígérem biztosra, hogy minden hónap elején lesz ilyesfajta írás, de igyekszek majd a legjobban sikerültekkel gyakran előrukkolni.

📷Addig is jöjjenek a képek, amelyek bemutatják, hogy én hogyan kezdtem a novembert.








Bízom benne, hogy mindenki kipihente magát az őszi szünetben, és újult erővel vág neki az elkövetkezendő heteknek. Kitartást! Nemsoká jön a következő nyugisabb időszak, a legszebb ünneppel (és sok bejegyzéssel).

Szép hetet nektek, hamarosan jövök.

Edina👋
Előző bejegyzésem: GY.I.K-azaz-a-gyakran-ismételt-kérdések

You May Also Like

0 megjegyzés