Hello Januáár!

by - január 06, 2018

Sziasztok!👋

Remélem mindenki méltón elbúcsúztatta az óévet! Na de! Mivel is kezdhetnénk 2018-at,🆕 ha nem tervezgetésekkel, rendszerezésekkel. Az év első napjaiban én naptárakat szoktam készíteni továbbá próbálok valami hasznos cselekvést végezni.📵 Így került sor a januári bullet journal naplóm elkészítésére. ✏Ezúttal kicsit több időt vett igénybe, ugyanis az év eleji "fontosabb" oldalakat is meg kellett rajzolni. Lássuk a végeredményt!📑
Ti szoktatok egyedileg készített naptárat/naplót használni? Milyen bevett tippjeitek vannak?⌚📌📋





Azóta már két könyvet elolvastam, be is könyveltem ide

A blogra

Az idei év slágereinek









Remélem tetszett nektek 2018 első blogbejegyzése. 🍷
A következő poszttal 1 hét múlva jelentkezem! Addig is írjatok meg nekem, milyen témákról olvasnátok szívesen idén!📅


Szép hetet!☺

Edina


You May Also Like

6 megjegyzés

  1. Ez nagyon jó! Még nem volt ilyenem, de csinálni fogok ilyet. 😉😉

    VálaszTörlés
  2. Egyedi és praktikus. Nagyon tetszik😍😄

    VálaszTörlés
  3. Szuper! Én nem tudnék ilyen szépet csinálni!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen! ♥
    Örülök neki,hogy tetszenek!
    Küldjetek képeket a sajátotokról!

    VálaszTörlés
  5. imádom a jegyzetfuzeteket és hasonlokat pont gondoltam h csinálok ilyet ...itt igy még szereztem legalább otleteket .tetszik!:)

    VálaszTörlés
  6. Ha elkészítetted és van kedved, küldj róla képeket! :) Örülök, hogy tetszett! Köszii! :)

    VálaszTörlés