Hello Február!!

by - február 03, 2018

Sziasztok!👋

Beléptünk a Februárba! Ezt megannyi naptár tanúsítja mellettünk.📍 De vajon mivel lesz másabb ez a hónap, mint az előzőek? Vajon mit hoz a következő 28 nap? Egy biztos, pörgős hetek elé nézünk, legalábbis én tuti! Az év ezen része különösen közel áll a szívemhez, na de nem (csak) a valentin nap miatt! Hanem mert 26-án van az én, 19-én pedig a legjobb barátnőm névnapja. Jó, oké, nem olyan nagy dolog, de azért mégsem lehet elmenni csak úgy mellette.
Többek között ezért is igyekeztem a Bullet Journal-t kicsit izgalmasabbá rajzolni. Szerintem egész jól sikerült, de ezt döntsétek el inkább ti! Nekem tetszik! És neked? Írd meg kommentben!📏✏✉


A megszokottól azért jóval eltér, hiszen kevésbé színes. Ennek az az oka, hogy mint már említettem, próbáltam kivételessé tenni ezt a hónapot. Így összesen két színnel dolgoztam. A sárga-fekete kombinációjával.🎁







Továbbá nagyon örülök neki, hogy kedvelitek ezt a bejegyzés formát. Rengeteg visszajelzést kaptam vele kapcsolatban, és több kérdést is, amire most szeretnék válaszolni.👌

-Mibe rajzolok?/Hol vettem?/ Mennyibe kerül?
Tavaly tavasszal volt a Fórum előtti téren (Debrecen) könyvvásár, ahol beszereztem két noteszt is. Már bánom, hogy nem vettem többet belőle. 500Ft volt darabja, hihetetlen jó árban találtam rá! De azóta is vadászok hasonlóért és ha bárhol találok , szólok!
"Típusa": Dolce Blocco : The Secretbook
(Illetve, ha bárki látott már ilyesmi füzetet, írja meg nekünk!)

-Mivel rajzolok?
Stabilo tűfilcekkel illetve színesceruzával vagy egyéb zseléstollal. Szerencsére vastag lapú, így nem üt át. (Ellenpélda az utolsó hét "Bye Winter" felirat, de az sajnos vastagabb filccel került rá, azért látszik a nyoma az előző papíron!)

 Ha bármilyen egyéb kérdés merült fel benned, írd meg nyugodtan és a következő bejegyzésben válaszolok rá!⌛

Köszönöm, hogy ma is velem tartottál, találkozunk egy hét múlva a következő bejegyzésemben!

Előző bejegyzésem: Kedvenc-motiválós-idézetek-2.
Edina🎀

You May Also Like

2 megjegyzés