Hello Április!

by - március 31, 2018

Sziasztok!☺


Szalad az idő és holnap már Április! Ennek alkalmából új bejegyzéssel készültem. Az elmúlt héten picit megcsúsztam a szerkesztésével, így nem került ki új poszt. Nos, az ok az , hogy rengeteg teendőm volt, Március hónap vége igazán sűrűnek ígérkezett. Az élet azonban nem áll meg, újabb fejezethez érkezik. 💤📆






📌📋Mondanám, hogy az elkövetkezendő napjaim könnyebbek lesznek, de hazudnék! Még csak most jön a java! Ennek apropója miatt, ne lepődjetek meg, ha kevesebb tartalom kerül feltöltésre. Igyekszem, de a minőségre törekszem és idő hiányában, ez nehezebb. Tudom-tudom, mindenkinek arra van ideje, amire akarja. Igen!! Igazán szeretem ezt a 'blogger lifestyle'-t, de mivel ez csak a hobbim , a jövőbeni tanulmányaim megalapozása egy picit előtérbe kerül(t).

📚Tizenegyedikes vagyok, ami azt jelenti, hogy lehetőségem adódott idén leérettségizni angol nyelvből. Ami valljuk be ad egyfajta könnyebbséget a jövő évemre tekintve. Lényeg a lényeg, április-május-június időszakban kevésbé leszek produktív, ami a social mediat illeti. Annál inkább igyekszek a tanulmányaimban jeleskedni!


📜Viszont most elhoztam nektek a holnaptól érvénybe lépő áprilisi bujomat! Még mindig imádom készíteni, szerintem remek kikapcsolódást nyújt!
Ami a füzetet illeti, lassan betelik, sőt szerintem a májusit is csak éppen bele tudom szorítani! Insta storymba a napokban közzéteszek egy szavazást, segítsetek nekem egy szavazattal!

📖Az előző napló bemutatásakor írtam, hogy mennyire meguntam a hónap végére az egyszínű dizájnt, ennek ellenére, most mégis újra megpróbálkozom vele. Ezúttal a kék-lila-fekete triót kombináltam. Eddig tetszik a végeredmény, meglátjuk mit mondok majd egy hónap múlva!📓

📎Érdekesség: a színeket random választottam ki, csak kihúztam 2 tűfilcet a tartóból. Ezáltal tökéletesen passzol a naplóm a gardróbomban lógó falinaptárhoz, amin szintén a lila a domináns! Ajjaj!

Felcseréltem a "view" szóban a 2 v betűt, annyira koncentráltam a betűtípusra! Ne hari érte! 




Nektek milyen volt a Március? Mit vártok Áprilistól? 📯

🔍Ui.: rengeteg ötletem van bejegyzéseket illetően a blogra, amelyből 11-et már meg is valósítottam! Remélem ti is legalább annyira várjátok már, hogy olvashassátok, mint én, hogy közzé tehessem!

🐇🐰Áldott Ünnepeket minden kedves olvasómnak/követőmnek!🐰🐇

Hamarosan jövök!⌛

Edina📌

Előző bejegyzésem: könyvajánló-6

Témába vágó bejegyzések:
BuJo





You May Also Like

0 megjegyzés