Hello Május

by - május 07, 2018

Sziasztok!😊

Ismét egy mozgalmas hónapot tudhatunk magunk mögött. Én legalábbis biztosan! 📆
De vannak ám újdonságok a Bujo-m terén is! A múlthavi bejegyzésemben említettem, hogy visszatértem az egyszínűbb keretekhez. Büszkén mondhatom, ezt a tematikát Májusban is folytatom. Továbbá örömmel tudatom veletek, hogy fejlődök a naplóm rajzolását illetően (is). Nem mondom, hogy valami iszonyat profi lenne, de előrelépést érzek az ügyében. Ez volt a hetedik hónap, amit saját kezűleg készítettem el.📐

Meséltem még anno, mikor kezdtem, hogy kíváncsi vagyok meddig "bírom". Nos, ki kell jelentenem, igazi szokássá nőtte ki magát ez a fajta időtöltés. Mára már teljesen megszokott, hogy minden hónap végén leülök és megrajzolom a következő heteket. Szinte már automatikusan pötyögöm be a 'Bullet Journal ideas' -t a Pinteres keresőjébe, ötleteket gyűjtve a soron lévő hetekhez. 

A májusi bullet journal fő témája a kaktusz és növények voltak, amelyhez kezdetben szuper ötleteket találtam a neten, később viszont ezek elfogytak, úgyhogy a saját képzelőerőmre kellett hagyatkoznom. Ez több-kevesebb sikerrel be is vált!📅


Vannak azonban olyan észrevételeim a Bujo-val kapcsolatban, amit úgy érzek, meg kell osztanom veletek.🔨
  • Először is: sose kezdjétek olyan füzetbe a rajzolást, amibe már volt írva azelőtt. Az én drága kis Dolce Bloccom is ilyen. Előtte mindenféle feljegyzős füzetnek használtam, főként a bloggal kapcsolatos dolgaimat írtam bele. Amikor elhatároztam, hogy elkezdem belerajzolni a saját határidőnaplóm, a 135 oldalából 24 már tele volt. Igen, az relatíve nem tűnik soknak. De milyen jól jönne most az a pár oldal, ami kb 4-5 plusz hónapra elegendő! Sebaj, a saját kárán tanul az ember! 

Joggal kérdezhetitek most, hogy hova fogom tovább vezetni a teendőimet. Hosszan gondolkodás után arra jutottam, hogy szintén egy már megkezdett DB füzetet hívom segítségül. A remélhetőleg nemsokára megrendezésre kerülő könyvvásáron beszerzendő füzetet pedig majd 2019-re tartogatom! Jó előre tervezek, ugye?

Visszatérve a tárgyra! Amit még megtanultam. 

  • Mindig számold ki pontosan a négyzetek helyét, szemmértékre nem fog sikerülni szimmetrikusan az alakzat, legalábbis nekem nem... 

  • Mindig legyen havi terveződ a heti bontások előtt. Sokkal rendezettebben látod a teendőket, ha egy lapon vannak. És ez mindig négyzet vagy téglalap alakzatú legyen, mert az áprilisi "vonalas" megoldás, nekem nem vált be.... :P 

  • Minden alkalommal legyen előtted egy naptár, hogy lásd minek a sémájára készíted az adott hónapot. Így nem fordulhat elő veled az, ami velem a múlt hónapban. Április első hete ugyanis valami miatt kimaradt a naptáramból. 
  • Ja és még egy! Mörfi törvényei alapján, mindig akkor rajzolsz kisebb rublikát az adott napoknak, amikor a legtöbb teendőd lesz! 


Köszönöm, hogy ismét velem tartottatok , találkozunk a legközelebbi bejegyzésben!
Hamarosan jövök!

Edina📌

Előző bejegyzésem:Bakancslistás-helyszínek-

Témába vág, avagy az eddigi Bujok:  Itt

You May Also Like

0 megjegyzés